ارتباط مستقیم با کارشناس مربوطه: 02122439874

چگونه تخصص پزشکی خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنیم؟

چگونه تخصص پزشکی خود را به یک برند قدرتمند تبدیل کنیم؟

نویسنده: محمد ضیائی
اغلب انتخاب های ما به عنوان مشتری، در هنگام خرید، بر اساس برندسازی اثرگذار ارائه دهنده آن کالا یا خدمت انجام می پذیرد.

وقتی کلمه برندینگ را می شنوید، اولین چیزی که به ذهن شما می رسد، ممکن است لوگو یا یک امتیاز باشند. اما برندسازی بسیار فراتر از این واژه است. در کل، برند شما کسب‌وکار شما را تعریف می کند. برندسازی نوعی همکاری است که به یک کسب‌وکار و مشتریان آن وابسته است. پشت هر برندسازی موفق هدفهای بلند مدتی وجود دارد، اینکه مشتریان بالقوه نیز کسب‌وکار شما را بشناسند، آن را دوست داشته و به آن اعتماد نمایند به نحوی که هرگاه به تخصص شما نیاز پیدا کنند، اولین چیزی که به هنگام خرید آن کالا یا خدمات به ذهنشان برسد، کسب‌وکار شما باشد.

چطور برندینگ با کار تخصص پزشکی شما ارتباط برقرار می کند؟

✔ فعالیت درمانی و تخصص پزشکی شما هم یک نوع کسب‌وکار است و برای رشد یافتن نیاز به برندسازی دارد. در یک کار درمانی، برند آن چیزی است که بیماران با دیدن شما به عنوان پزشک یا مطب و مرکز درمانی شما، پس از ارتباط با شما و کارکنانتان حس می کنند، وب سایت و نحوه حضور شما در فضای آنلاین و شبکه‌های اجتماعی که برای بیماران تهیه و در نظر گرفته شده است نیز می باشد.

▪چرا برندسازی برای شما به عنوان پزشک، جراح سلامت یا جراح زیبایی، دندانپزشک و یا مدیر مرکز درمانی مهم است؟

✔ به سادگی می توان گفت، به این دلیل که برند شما میزان شهرت شما را نشان می دهد.

تمامی کسب و کارها از برندسازی خود نفع می برند اما برندسازی در #صنعت درمانی بسیار حیاتی تر است. زیرا تصمیماتی که گرفته می شود با سلامتی ما در ارتباط است و سلامتی از هر چیزی مهم تر است.

شما امیدوارید وقتی بیمار اسم شما را می شنود، در مورد کار شما چه چیزی بگوید؟ برندسازی نه تنها بین شما و رقبایتان تمایز ایجاد می کند، بلکه در ذهن بیماران نسبت به شما اعتماد و اطمینان نیز ایجاد خواهد نمود.

▪چطور تخصص پزشکی یا خدمات درمانی خود را به یک برند مبدل کنیم ؟

• ارزش پیشنهادی منحصر به فرد را شناسایی نمایید.

• جامعه مورد هدف خود را تعیین نمایید.

• در برندسازی خود از عناصر بصری استفاده کنید.

• جهت هدایت ترافیک جستجوگرها به سایت خود از SEO تخصصی استفاده کنید.

• در فضای آنلاین حضور خود را تقویت نمایید.

• ارزش پیشنهادی خود را به گوش بیمارانتان برسانید.

• برند خود را به عنوان رهبر آن صنعت تثبیت کنید.

• بر تجربه بیمار نظارت داشته باشید.

و …🗞 در خاتمه برند شما یک هویت منحصر به فرد است که حرف های ناگفته ای در مورد کیفیت خدمات پزشکی- درمانی که از مرکز شما انتظار می رود را به بیماران خود می دهد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonهم اینک تماس بگیرید